Veelgestelde vragen aan Tahoua Import
Is Tahoua Import écht FairTrade?
Tahoua Import is WFTO-gecertificeerd (World Fair Trade Organisation). De WFTO voert met regelmaat plaatselijke audits uit om te controleren of wij FairTrade handelen.
Wil je meer weten over FairTrade en onze werkwijze? Dat kun je hier lezen.
Hebben jullie ook een fysieke groothandel waar ik langs kan komen?
Dat kan zeker! Wij hebben een showroom in het inkoopcentrum FairPlaza in Culemborg (Nederland).
Voor meer informatie over FairPlaza en de openingstijden: klik hier.
In welke landen zijn jullie actief?
Momenteel zijn wij actief in Burkina Faso, Mali, Niger, Rwanda en Madagascar. Wij specialiseren ons op West-Afrika en de Sahellanden.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen in FairPlaza?
Ja, dat kan zeker! Bij het afrekenen zal er een optie 'afhalen in FairPlaza' bij staan.
In dit scenario zijn de verzendkosten gratis maar dienen de producten wel betaald te worden bij de checkout.
Ik zie uitverkochten producent op de website met de tekst 'pre-order' erbij. Wat is dit?
Een pre-order product is een product dat momenteel onderweg is vanuit Afrika naar Nederland. Deze producten zijn binnen 3 maanden binnen en vaak nog eerder.
Wanneer u een of meerdere producten ziet die u graag zou willen reserveren, kunt u mailen naar info@tahoua.nl of een appje sturen naar (nummer volgt nog). Het is handig om het SKU nummer van het product in de mail/app te vermelden.
Let op!: Bij het plaatsen van een pre-order dient een aanbetaling gedaan te worden.
Ik ben consument, kan ik bij jullie iets kopen?
Nee, dat kan niet. Tahoua Import is een groothandel.
Wij raden je aan naar een verkooppunt bij jou in de buurt te gaan (bijvoorbeeld een wereldwinkel) of te kijken of het product op www.zawadinamar.nl te vinden is.
Indien de eerder genoemde opties geen resultaat geven, kunt u ons altijd mailen op info@tahoua.nl of Whatsappen op (nummer volgt). Dan kijken wij mee naar de mogelijkheden.
Staat je vraag er niet bij?
Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag verder!